راه اندازی ابزار فروشی(برنامه ریزی، سرمایه اولیه، سوددهی و مشکلات پیش رو)

ابزار فروشی

راه اندازی ابزار فروشی

در این مقاله می خواهیم راه اندازی مغازه ابزار فروشی را از ابتدا تا پایان در مسیری مشخص تحت عناوین برنامه ریزی، سرمایه مورد نیاز، سوددهی و مشکلات پیش رو برای این شغل مورد بررسی قرار دهیم برای مشاوره تاسیس مغازه ابزار فروشی با ما در ارتباط باشید.

ابزار آلات به عنوان یکی از کالاهای مهم و ضروری شناخته می شود و با توجه به همین مسئله اگر به فکر شروع و استارت زدن یک کسب و کار پر سود و کاربردی هستید و این سوال توی ذهنتونه که ابزار فروشی شغل خوبیه یا نه در کل میتونیم بگیم راه اندازی ابزار فروشی ایده بسیار خوبی است ولی سختیهایی نیز دارد که با خوندن این مقاله بهتر با زیر و بمش آشنا می شوید. همچنین برای خرید ابزار ضربه بزنید.

اگر شما قصد راه اندازی ابزار فروشی را دارید می توانید از راهنمایی های سایت ما استفاده کنید و تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. این راهنمایی ها شامل مواردی مانند اطلاعات بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و بحث مالی می باشد. قبل از طی کردن مراحل پیشنهادی باید با انواع ابزار و نحوه عملکرد آنها بطور کامل آشنا شوید تا در صورت نیاز مردم، آنها را راهنمایی نمائید.

راه اندازی مغازه ابزار فروشی می تواند یک اتفاق مهم و ویژه باشد، راه اندازی فروشگاه ابزار به دلیل سر و کار داشتن با عموم مردم و همچنین تنوع موجود در ابزارها و اینکه ابزارهای گوناگون و بعضا زیبا و خارق العاده برخورد می کنیم، بسیار لذت بخش و جالب است. در عمل اسم فروشگاه شما ابزار فروشی است ولی شما می توانید تنوع محصول زیادی از جمله انواع پیچ و مهره و چسب را نیز به فروش برسانید.

در آغاز یک سرمایه معقول جمع کنید اطلاعات لازم را جمع آوری کنید از تجربیات دیگران حداکثر استفاده را ببرید و سپس اقدام به شروع کار و خرید عمده ابزار و … نمائید. به این منظور پس از مطالعه و کسب این مقاله و بخش نظرات به روی عبارت مورد نظر ضربه بزنید تا از شرایط خرید عمده ابزار  اطلاع پیدا کنید. به این منظور کانال تلگرامی برای فروش عمده در نظر گرفته شده است که شما می توانید در پیامرسان تلگرام عبارت bistabzaromde  با معادل تلفظ فارسی بیست ابزار عمده را جست و جو کنید یا روی عبارت زیر ضربه بزنید و وارد کانال فروش عمده ما شوید

https://t.me/bistabzaromde

در ابتدا هرقدر بتوانید محصولات خود را متنوع تر انتخاب کنید و دامنه وسیعی از محصولات را در فروشگاه خود داشته باشید به نحوی که هیچ مشتری از مغازه شما دست خالی بیرون نرود و هر محصولی که مرتبط با ابزار و چسب و پیچ و مهره باشد را اگر بتوانید قرار دهید فروش و مشتریان شما به مرور افزایش خواهد یافت. پس سعی کنید تنوع را بالا ببرید و در ابتدا از هر محصولی تعداد حداقلی موجود داشته باشید تا بازار فروش آن محصول را برآورد کنید و بعدا در صورت نیاز اقدام به خرید با تعداد بیشتر کنید. این نکته کلیدی در شروع حرفه و کسب و کار ابزار فروشی است

در ادامه مراحلی را که باید برای شروع یک کسب و کار موفق در زمینه ابزار دنبال کنید را بیان کرده ایم. سوالی که همیشه برای هر شغلی مطرح می شود برای شغل ابزار فروشی نیز مهم است که سود ابزار فروشی چند درصد است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

گام اول: یک برنامه تجاری مدون و دقیق داشته باشید

برای راه اندازی مغازه ابزار فروشی همانند سایر مشاغل نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارید. هر فروشگاهی می بایست یک برنامه ریزی دقیق داشته باشد و این هنگام شروع فعالیت بسیار ضروری است. این برنامه ریزی ها شامل مسائل مالی، فروش و بازاریابی می شود که باید وقت کافی برای آن در نظر بگیرید و برنامه مدون و دقیقی از قبل داشته باشید.

قیمت های فروشگاه های عمده فروشی ابزار مختلف را بررسی و مقایسه و پائین ترین قیمت ابزار را پیدا کنید. بسیار مهم است که برای کالا و مواردی که مزیت رقابتی دارند هزینه کنید. قبل از هر چیز باید مقدار سرمایه لازم برای مغازه ابزار فروشی و لیست اجناس و کالای مورد نیاز در مغازه خود را همراه با قیمت آنها بر روی یک کاغذ یادداشت نمائید تا هدف و برنامه مشخصی داشته باشید.

جهت اطمینان از پیدا کردن محصولات اصل و فروشنده های معتبر می توانید از اینترنت استفاده نمائید تا فروشگاه های معتبر و حقیقی را پیدا کنید و سابقه آنها را مطالعه نمائید. فروشگاه های معتبر و مطمئن که خوش نام و معروف هستند و بهترین قیمت ها را پیشنهاد می دهند، بهترین انتخاب هستند.

بررسی قیمت های فروشگاه ها جهت راه اندازی ابزار فروشی

مباحثی که باید در نظر داشته باشید و برای آن برنامه ریزی کنید می تواند شامل موارد زیر باشد:

۱– چه مقدار سرمایه برای شروع کار ابزار فروشی نیاز است؟

سرمایه در این کار حداقل و حداکثری ندارد و شما اگر تصمیم شروع کار را دارید با هر سرمایه حداقلی نیز می توانید با وسعت اندک کار خود را شروع کنید ولی هرچقدر تنوع بالاتر و تعداد کمتر از هر قلم جنس برای شروع کار مناسبتر است. در اینجا می توان به سوال اینکه سود ابزار فروشی چند درصد است نیز پاسخ دهیم. در صورتی که شما ابزار آلات را به صورت عمده خریداری کنید برای فروش خرده ۳۰ درصد حاشیه سود در عمده ابزارآلات حاشیه مناسبی است و البته این حاشیه برای ابزارآلات با قیمت متوسط هستند و ابزارآلات گران قیمت مثل ابزار برقی و بادی حاشیه سود کمتر و موارد خرده ریزه مثل پیچ تا چندین درصد نیز فروش خرده آنها سود دارد. پس حتما مواردی مثل پیچ یا ابزارهای ارزان را نیز در برنامه خرید خود داشته باشید

۲- بازده سرمایه گذاری شما چقدر خواهد بود؟ سود پیش بینی شده برای کوتاه مدت چقدر است؟

همانطور که در بالا نیز گفته شد سود ابزار فروشی از سی درصد تا چندین درصد می تواند باشد اما این نکته را باید در نظر بگیرید که مهم تر از سود فروش بالای شما هست و خواب سرمایه شما نباید زیاد باشد پس بهتر این هست که حاشیه سود معقول و مناسب و با توجه به وضعیت مالیات داشته باشید و فروش بالا 

۳- محصولات پر فروش و مورد اقبال عموم چه چیزهایی هستند؟

مشتریان شما موفقیت شما را تضمین می کنند. اطمینان حاصل کنید که برای ارائه بهترین خدمات برای رفع نیازهای مشتری هایتان برنامه ریزی کرده اید. در ابندا با توجه به منطقه ای که در آن مغازه را تاسیس کرده اید و عموم نیاز آن منطقه اجناس را فراهم کنید . مثلا شاید شما در یک منطقه صنعتی که مربوط به کار سنگ هستند مغازه دارید پس باید برای شروع موارد مورد نیاز شغل مربوط به سنگ را فراهم کنید و سپس به تکمیل سایر محصولات خود اقدام کنید و یک مغازه کامل باشید که تمام نیازهای مشتریهای خود را تامین کنید.

گام دوم: انتخاب اسم مناسب

سعی کنید اسمی را برای فروشگاه ابزار خود انتخاب کنید که سریع با شما ارتباط برقرار کنند و همچنین یک نام خاص و آسان باشد. نام فروشگاه شما باید مشخص کننده نوع محصولی باشد که قصد فروش آن را دارید. به عنوان مثال اگر از نام خودتان برای فروشگاه استفاده کنید افراد نمی دانند که شما چه کالاهایی را به فروش می رسانید. به عنوان مثال به جای استفاده از نام فروشگاه آسمان از نام فروشگاه ابزار آسمان استفاده کنید.

گام سوم: انتخاب موقعیت مناسب برای فروشگاه

یکی از موارد بسیار مهم برای راه اندازی ابزار فروشی بررسی موقعیت محل فروشگاه است. برای انتخاب مکان فروشگاه وقت زیادی در نظر بگیرید و یک مکان مناسب را با توجه به مقدار سرمایه ای که دارید اجاره و یا خرید کنید.

برای انتخاب مغازه حتما به وضعیت اقتصادی افراد آن محل توجه کنید و سطح مالی آنها را در نظر بگیرید. برای انتخاب مکان مناسب به نکات زیر توجه کنید.

۱- حتی المقدور محلی را انتخاب کنید که به کارخانجات، کارگاه ها و شرکت های تولیدی نزدیک باشد.

۲- مکان های پر رفت و آمد و شلوغ را انتخاب کنید.

۳- محلی را در نظر بگیرید که وضعیت درآمد افراد آن محل، متوسط رو به بالا باشد.

بهترین راه پیدا کردن مغازه در قسمتی از شهر است که اکثر ابزار فروشی ها قرار دارند تا مردم به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند.

گام چهارم: دریافت جواز کسب

تاسیس ابزار فروشی همانند سایر مشاغل نیاز به دریافت مجوزهای لازم دارد. برای اطلاع از روند دریافت این مجوزها می توانید از افرادی که کسب و کار مشابه دارند و یا با استفاده از جست و جو در اینترنت اطلاعات لازم را پیدا کنید و سپس با مراجعه به مراکز اداری مربوطه و همچنین اتحادیه ابزار در شهر خود مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنید. که در حال حاضر به صورت اینترنتی و از طریق سایت mojavez.ir قابل اقدام است.

گام پنجم: خرید اجناس و تجهیزات مورد نیاز برای مغازه

خرید اجناس، یکی از مهمترین مراحل برای راه اندازی ابزار فروشی است. برای رسیدن به کسب موفقیت بیشتر و افزایش میزان سود باید فروشگاه هایی را پیدا کنید که ابزارآلات مورد نیاز شما را به صورت عمده و ارزان قیمت به فروش برساند. برای آشنایی بیشتر با لیست اجناس مغازه ابزار فروشی ضربه بزنید. برای شروع کار این جمله را به خاطر داشته باشید تعداد کم تنوع بالا . تا پس از آشنایی با ابزارآلات و میزان پر فروش بودن و کم فروش بودن و کیفیت آنها خریدهای بعدی را انجام دهید. در خرید چسبها دقت لازم را داشته باشید چرا که تاریخ مصرف دارند و در صورت عدم فروش ضرر برای شما خواهد بود. ابزار برقی و صنعتی برای شروع حاشیه سود مناسبی ندارند و فقط در حد یکی دو قلم از موارد مر کاربرد را در مغازه داشته باشید و آن هم در طرح های فروش و با کمترین قیمت خریداری کنید . این اجناس معمولا سود تورمی مناسبی خواهند داشت.

سعی کنید در ابتدای کار، ابزار و کالاهای ضروری و برندهای ارزان و با کیفیت را خرید کنید. از ضروری ترین ابزار می توان به آچار، آچار فرانسه، پیچ گوشتی، انبردست، دم باریک، سیم چین، دریل، اره، سنگ فرز، پیچ گوشتی شارژی، چکش، متر، مته، صفحه برش و انواع مختلف چسب و پیچ و مهره اشاره کرد. در صورتی که بودجه شما تنوع زیادی از این محصولات را پوشش نمی دهد سعی کنید موارد پر مصرف را مشابه با مواردی که داخل سایت ۲۰ ابزار قرار داده شده است فقط قرار دهید. لیست اجناس ابزار فروشی خود را مطابق با وبسایت ما می توانید به روز کنید.

 با جست و جو در اینترنت و مقایسه قیمت های ابزار مختلف و همچنین مراجعه به عمده فروشی های موجود در شهر خود می توانید فروشگاه های ارزان قیمت را پیدا کرده و کالاهای مورد نظرتان را خرید کنید. یکی دیگر از موارد مهم توجه به دکوراسیون مغازه ابزار فروشی است بدین صورت که باید از المان ها و نماد های ابزار که برای عموم افراد آشناست مانند انبردست یا پیچ گوشتی در دکوراسیون مغازه استفاده کنید و سعی کنید که از رنگ های غالبی که در ابزارها وجود دارد برای تزئین مغازه استفاده شود مانند ترکیب رنگ قرمز و مشکی یا نارنجی و طوسی و از این قبیل رنگ ها که در ابزارها به وفور وجود دارد چیدمان مغازه ابزارفروشی نیز در جذب مشتری بسیار موثر است سعی کنید چیدمان مغازه ابزارفروشی خود را به نحوی انجام دهید که ابزارهای با قیمت مناسب در اولویت دید مشتری باشند و البته ابزارهای عامه پسند که به کار عموم بیاید با چیدمان مغازه ابزار فروشی به نحوی که توجه مشتری به تنوع و البته جذابیت ابزارهای شما جلب شود مطمئنا بازخورد خوبی خواهید گرفت .

دقت کنید که در ویترین ابزار فروشی ابزارهای عمومی و تاپ را قرار دهید تا به دید عموم مردم جالب و زیبا به نظر برسد و توجه آنها را جلب کند. در صورتی که در محلی قرار دارید که در محدوده صنف خاصی هستید سعی کنید ابزارهای متناسب با آن صنف را در ویترین ابزار فروشی خود قرار دهید. تا جایی که امکان دارد تنوع محصولات ویترین خود را افزایش دهید و سایز و مارک های مختلفی را در ویترین قرا دهید و حداکثر استفاده را از ویترین و چیدمان مغازه ابزار فروشی خود ببرید.

در یک مغازه ابزارآلات وجود چند مدل چسب از قبیل چسب ۱۲۳، چسب آکواریوم، چسب حرارتی، چسب برق و سایر انواع چسب ها نیز می تواند ایده خوبی باشد و باعث شود که مشتری های بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما این است قبل از اینکه خرید انجام دهید از فرشگاه اینترنتی ۲۰ابزار به آدرس https://20abzar.com بازدید کنید. فروشگاه ۲۰ابزار برای خریدهای عمده تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرد و تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را بسیار سریع و ارزان به هر گوشه ای از کشور که هستید ارسال می کند و یک خرید بسیار آسان و ارزان را تجریه خواهید کرد.

همانطور که گفته شد در ابزار فروشی باید انواع مختلف چسب نیز تا حد امکان وجود داشته باشد بخصوص چسب ۱۲۳ و چسب آکواریوم که مشتریان دست خالی نروند.

درآمد ماهیانه ابزار فروشی و درصد سود ابزار فروشی

در مابین گام های راه اندازی ابزار فروشی جا دارد به این نکته اشاره کنیم که درآمد ماهیانه ابزار فروشی یا به عبارتی درصد سود ابزار فروشی چقدر است که سوال اکثر کسانی است که قصد تاسیس ابزار فروشی دارند. باید به این نکته اشاره کرد که درآمد ماهیانه ابزار فروشی بستگی به میزان سرمایه اولیه شما دارد و البته به موقعیت مکانی و میزان فروش شما بستگی دارد که شما می توانید با کسر هزینه ها و فرض میانگین فروش خالص ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان ۱۵ الی ۲۰ درصد سود خالص نصیب شما می کند که البته هدف گذاری در این روزها باید فروش بالاتر باشد. بعضی از کالاها با قیمت ارزان مثل خرید پیچ به صورت کیلویی یا عمده و کارتنی  و دانه ای بفروشید ممکن است تا ۱۰۰ درصد یا بیشتر هم برای شما سود داشته باشد ولی لوازم برقی که عمدتا شرکتی و گارانتی دار هستند که اصلا برای شروع کار توصیه نمی شود گاهی یکی تا دو درصد برای شما سود خواهد داشت. با این اوصاف مجموعا میانگین با کاهش هزینه ها ۱۵ تا ۲۰ درصد از فروش شما سود شما خواهد بود که سود مناسب و معقولی است. جدای از درصد سود ابزار فروشی شما باید فقط تمرکز روی فروش بالا داشته باشید و برای ابتدای شروع کار خود با درصد سود کمتری مشتریان را برای خود جذب کنید و فروش خود را بالا ببرید.

خرید اینترنتی ابزار

یکی از راه های آشنایی با ابزارآلات و تاکین کالاها با کمترین قیمت برای مغازه شما جست و جو در اینترنت و مشاهده و خرید محصولات متنوع در فروشگاه های اینترنتی است که هم تنوع قیمتی بالایی دارد و هم رقابت زیادی وجود دارد و این امر باعث می شود بهترین قیمت ها را پیدا کنید.در فروشگاه اینترنتی ۲۰ ابزار تنوع مناسبی از ابزارهای ارزان گرفته تا برندهای معتبری مثل رونیکس به شما ارائه می شود و با داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک (اینماد) و پروتکل ssl خریدی امن را برای شما به ارمغان می آورد.

در فروشگاه 20ابزار می توانید قیمت ابزار مختلف را مقایسه و سپس خرید کنید

با مراجعه به این وبسایت از دسته بندی محصولات ما بازدید کنید و پس از مقایسه قیمت ها سفارش خود را ثبت و خرید خود را نهایی کنید که نمونه ها و کیفیت محصولات ما را ببینید و پس از آن اقدام به خرید عمده کنید. در وبلاگ ما نوشته ای برای راهنمایی خرید اینترنتی ابزار قرار دارد که در صورت علاقه می توانید آن را نیز مطالعه کنید.

گام ششم: تبلیغات و بازاریابی

 مهمترین گام و حرکت پس از راه اندازی ابزار فروشی، تبلیغات و پیام رسانی جهت آشنا شدن مردم با فروشگاه شما و جذب آنهاست.

یکی از روش های تبلیغات فضای مجازی است. با راه اندازی شبکه هایی نظیر تلگرام، اینستاگرام و … و چاپ تراکت و پخش آن در شهر علی الخصوص در کارخانجات، کارگاه ها و شرکت های تولیدی می توانید فروشگاه خود را به دیگران معرفی نمائید.

با توجه به فراگیر شدن شبکه های مجازی در بین مردم با ایجاد یک صفحه اختصاصی برای فروشگاه ابزار خود و نشر محصولات خود در آن و افزایش دادن تعداد فالورهای خود می توانید نظر بسیار زیادی را به خود جلب نمائید.

مشکلات راه اندازی ابزار فروشی

در انتها باید از مشکلات ابزار فروشی نیز آگاه باشید تا با مواجه با مشکلات تاسیس ابزار فروشی بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. هر شغلی مشکلات و سختیهای خود را دارد مخصوصا در ابتدای کار . مشکلات ابزار فروشی هم به همان شکل است پس شما باید در ابتدا کار را با برنامه ریزی شروع و با پشتکار ادامه داده و نا امید شوید و سرمایه خود را مدیریت کنید تا کار به روال بیفتد و در این شغل مشکل اصلی تامین تمام نیازهای خریداران است که این امر نیز با کار به صورت مداوم در چندین سال مغازه شما را به یک فروشگاهی میکند که مشتری از آن دست خالی خارج نشود. همینطور کنترل قیمتها با توجه به نوسانات قیمت دلار که مستقیما روی قیمت ابزارآلات تاثیر می گذارد از جمله مشکلات اصلی این شغل است. همچنین در این بازار رقابت بسیار سخت و جدی است و تعداد کسانی که از قدیم و جدید وارد این شغل شده اند بسیار زیاد شده ولی تعامل و همکاری با سایر همکاران و ایجاد رقابت سالم می تواند شما را رو به پیشرفت ببرد.

در فروشگاه ۲۰ابزار انواع مختلف چسب نیز موجود است بنابراین برای خرید چسب به صورت عمده و خرده می توانید از دسته بندی چسب این فروشگاه دیدن کنید و لیست مورد نیاز خود را تهیه و انتخاب نمائید.

فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار، به عنوان یک ابزار فروشی در اصفهان امیدوار است که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه آن بتوانید کسب و کار موفقی در زمینه ابزار شروع کنید برای اطلاع از لیست لوازم ابزار فروشی از دسته بندی های ما دیدن فرمایید و برای مشاوره تاسیس ابزار فروشی از طریق شبکه های اجتماعی یا شماره های پشتیبانی سایت با ما در تماس باشید. شرایط خرید عمده و همکاری نیز فراهم است به این منظور پس از مطالعه و کسب این مقاله و بخش نظرات به روی عبارت مورد نظر ضربه بزنید تا از شرایط خرید عمده ابزار  اطلاع پیدا کنید. به این منظور کانال تلگرامی برای فروش عمده در نظر گرفته شده است که شما می توانید در پیامرسان تلگرام عبارت bistabzaromde  با معادل تلفظ فارسی بیست ابزار عمده را جست و جو کنید یا روی عبارت زیر ضربه بزنید و وارد کانال فروش عمده ما شوید

https://t.me/bistabzaromde

 

One thought on “راه اندازی ابزار فروشی(برنامه ریزی، سرمایه اولیه، سوددهی و مشکلات پیش رو)

    • بیست ابزار میگوید:

      خیلی ممنون از اینکه نظرتون را گفتید، خیلی خوشحالیم که این مطلب مورد توجه تون قرار گرفته

  1. الیاس میگوید:

    با سلام تشکر از راهنمایی مفیدتان.
    الان حداقل با چه میز ان سرمایه می توان شروع کرد؟

    • بیست ابزار میگوید:

      ممنون از نظر مثبت شما.
      با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنند.

  2. امیری میگوید:

    با سلام خدمت شما راهنمایی دقیقتون ولی ای کاش مبلغ سرمایه اولیه را برای راه اندازی می گفتین چقدر وا یا امکان خرید مدت هم هست یاخیر

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام. خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده است.
      از طریق شبکه های مجازی (واتساپ و تلگرام) با همکاران ما در ارتباط باشید تا در خصوص میزان سرمایه و شرایط خرید شما را راهنمایی نمایند.

  3. مسعود میگوید:

    احتراما چنانچه مقدور است لیست مورد نیاز ابزار به همراه قیمت آنها برای یک معازه ای که تازه میخواهد شروع بکار کند را اعلان فرمایید با تشکر

    • بیست ابزار میگوید:

      درود بر شما. لیست مشخصی فعلا موجود نیست از طریق واتساپ یا تلگرام یا شماره های پشتیبانی با ما در تماس باشید تا همکاران مشاوره لازم رو بهتون بدهند. تشکر از شما

  4. سجاد عباس آبادی میگوید:

    سلام وعرض خسته نباشین .
    جا داره از مقاله مفید و جامعتون تشکر کنم.
    سوالی رو خدمتتون داشتم .
    و امیدوارم نهایت کمکتون رو به بنده داشته باشین. قصد راه اندازی فروشگاه ابزار یراق رو دارم.
    آیا برای مجموعه شما این امکان وجود داره لیست اقلام مورد نیاز رو به ما ارائه بدین.
    و همچنین بعنوان مشاور در این زمینه فعالیت؛ازتون کمک بگیرم.ممنون میشم.با تشکر

    • بیست ابزار میگوید:

      با سلام
      با شماره های پشتیانی سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

  5. حمید میگوید:

    سلام دوست عزیز برا راه‌اندازی ابزار فروشی بدون ابزار برقی چقدر پول میخواد حداقل
    ممنون

  6. محسن میگوید:

    سلام ,
    اگه بخوایم استارت کار رو بزنیم چطور باید ابزار رو بشناسیم , میشه راهنمایی کنید . سپاس از شما و تیم خوبتون

    • بیست ابزار میگوید:

      با سلام
      ممنون از حسن نظر شما
      با شماره های پشتیبانی با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  7. محمد میگوید:

    سلام و خسته نباشید.
    و تشکر فراوان از مطالب خوبتون.
    سوالی ک من ازتون دارم اینه ایا من میتونم
    با سرمایه اولیه ۵۰۰ملیون ی مغازه ابرازی فروشی
    بزنم ک همه اقلام رو هم موجود داشته باشم

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام
      ممنون از توجه شما
      بله. سرمایه نسبتا خوبی است برای شروع و راه اندازی یک ابزار فروشی کامل

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام و عرض ادب ، برندهای متفرقه هست فعلا و به مرور در آینده به صورت اختصاصی هم چند برند معروف به محصولات ما اضافه خواهد شد.

  8. امیر خلیفه میگوید:

    با سلام . مطالب سایتتون فوق العاده بود . بنده چند سوال از خدمتتون دارم که اگر پاسخ بدید ممنون میشم .
    اولا اینکه با ۴۰۰ میلیون سرمایه میتونم اینکارو شروع کنم ؟ (مغازه از خودم هست با متراژ ۶۵ متر)
    دوما اینکه اینکار نیاز به انبار داره ؟ اکر جواب مثبت هست چند متری کافیه ؟
    سود ابزار چند درصد هست روی هر جنس؟
    برای شروع کار اجناس درجه یک بیارم یا اجناس مقرون به صرفه ؟
    ساعت کاری خاصی داره این شغل یا دست خود کسبه هست ؟
    از اینکه سوالاتم زیاد شد پوزش میطلبم
    ممنون از سایت خوبتون

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. بله سرمایه واسه شروع خوب هست. تنوع بالاتر و تعداد کمتر داشته از هر جنس. قسمتی از مغازه را بهتره جدا کنید به عنوان انبارتون.برای شروع کار اجناس مصرفی پر فروش بیارین. مثلا اگر منطقه صنعتی هست ابزار برش همه نوعی داشته باشین.ساعت کاری به اختیار خودتونه.بین ۲۰ تا ۳۰ درصد روی خرید کارتنی برای فروش تکی منصفانه هست. تشکر از توجه شما

      • امیر خلیفه میگوید:

        واقعا ممنونم . کمک بسیار زیادی کردید دوست عزیز . با ارزوی موفقیت برای شما

  9. احمد مرتاضی میگوید:

    درود برشما
    من تو اردبیل یک مغازه ۱۵۰متری دارم
    حداقل سرمایه که لازم هست چقدره؟
    ممنون میشم یه راهنمایی بکنی

    • بیست ابزار میگوید:

      عرض ادب. با توجه به توان خودتون برای سرمایه گذاری روی ابزار اقدام کنید. برای مثال با توجه به تنوع از ۱۰۰ میلیون به بالا میتونه مناسب باشه

      • حجت مقدم میگوید:

        سلام خسته نباشید ممنون ازمطالب مفیدتون.من به مغازه۱۱۰متری دریکی ازخیابان های اصلی مشهد که بورس تعمیرگاه ماشین هست دارم بنظرتون با۸۰۰ملیون سرمایه شغل مناسبیه برای راه اندازی واینکه درصدسودش بااین مبلغ وتوضیحاتی که دادم چقدرهست .

        • بیست ابزار میگوید:

          سلام وقت بخیر با توجه به اینکه مغازه از خودتونه بدون نگرانی هر شغلی میتوتید راه اندازی کنید و ابزار فروشی هم مر سود و متنوع هست و با ۸۰۰ میلیون هم تنوع خوبی میتوتید دلشته باشین فقط خرد خرد خرید کتید تا با بازار آشنا بشید

  10. محمد میگوید:

    سلام تو شهر خودم یه مغازه سر دو نبش دارم می خام ابزار فروشی بزنم مساحت ۱۰۰ متر در هم کف و طبقه اول کافیه

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. قسمتی را فروشگاه و قسمتی را انبار کنید بهتر هست. بله ۱۰۰ متر مناسب هست.

  11. سام میگوید:

    باتشکر از ۲۰ابزار واقعا دمتون گرم.
    ببخشید اگه برای یه مغازه ۲۰متری(واس خودمه)بخوام فققققط مصرفی بیارم، تاکید میکنم فقط مصرفی وغیربرقی جنس بریزم چقد جنس میبره؟؟؟؟
    اگر ابزار یراق mdfبیارم چطور؟
    کدومش پرسوده و هرکدوم جداگانه چقد جنس میبره. لطفا جواب بدین خیلی اضطراریه. مجددا تشکر میکنم.

  12. امید میگوید:

    سلام..من ابزاری تازه زدم..نحوه سودکشی روی اجناس چطوره‌؟مثلا ابزارریزبایددرصدبیشترواجناس درشت کمتر اره..من مثلا رویه طناب موادنوکوچیک ۲۰درصدکشیدم شده ۷تومن..درحالی که همه جا۱۳میدن..ولی نردبان ۲۰درصدکشیدم‌مثلا شده ۲۷۰هراز جاهای دیگه ۲۷۵میدن…لطفاراهنمای کنید..۰۹۹۱۰۹۶۶۶۴۲

  13. محمد میگوید:

    سلام وقت بخیر,بنده قصد راه اندازی یک مغازه در یک منطقه کشاورزی و صنعتی اطراف مشهد رو دارم,برای تهیه اجناس از کجا باید اقدام کنم که ارزون تر برام بیوفته؟

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. عمده فروشی های نزدیک ترین شهر بزرگ به شما و وبسایتهای نظیر همین سایت میتونن قیمتهای مناسب داشته باش برای خرید

  14. حسین میگوید:

    سلام تصمیم دارم با ۲۰۰میلیون در شهر بیرجند (خراسان جنوبی) مغازه ای اجاره کنم و یراق کابینت تهیه کنم برای فروش. یعنی حدود ۵۰ میلیون از ۲۰۰تومنم برای رهن مغازه میره. بنظرشما آیا کارم میگیره؟

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. با اطلاعات کامل در اون زمینه وارد بشین و جامعه هدف مشتریانتون مشخص باشه و تبلیغات کافی انجام بدین به امید خدا موفق میشین

  15. دنی میگوید:

    سلام …. چطور میتونم لیست قیمتی که شرکت های واردکننده ابزار و همچنین شرکت های داخلی رو پیدا کنم ؟

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. برندهای معروف و مشخص معمولا از طریق سایتشون قابل دسترسی هستند ولی عمده ابزارها وارد کننده ی مشخصی ندارن و چینی هستند.

  16. علیرضا میگوید:

    بسیار عالی بود من هم میخواهم یک فروشگاه ابزار یراق بزنم ولی اطلاعات کافی نداشتم .مطالب بالا بسیار آموزنده بود از نویسنده بسیار سپاسگزارم.از کجا میتونم وسایل باقیمت مناسب وپرفروش را تهیه کنم .اگر میشه راهنمایی کنید.البته من معلم فیزیک بازنشسته ام وبسیار عاشق ابزار یراق هستم .

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. خوشحال هستیم که مفید واقع شده برای شما. خرید از عمده فروش های شهرتون و یا قیمت های مناسبی داخل سایت های ابزار هم پیدا میشه که خرد خرد به مرور از سایتها هم میتونید قیمت های مناسب رو خرید کنید.

  17. علی میگوید:

    سلام وقت بخیر
    من تصمیم دارم مغازه ابزار راه اندازی کنم مغازه از خودمه با متراژ ۲۰۰ متر
    هزینه ای که میتونم برای راه اندازی پرداخت کنم ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون هست ایا امکان شروع کردن با این هزینه وجود دارد؟

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. بله با تنوع بالا و تعداد کم برای ابتدا خرید کنید. بیشتر مواردی که مصرفی هستند خرید کنید.

  18. جلال جلالی میگوید:

    سلام جلالی هستم خیلی تشکر میکنم از این همه صداقت و محبتتون که اطلاعات خوبی به هم وطنانتون در زمینه خوداشتغالی ارائه فرمودید خداوند پاداش زحماتتون رو افزون کنه بنده هم اگه خدا بخواد سرمایه جور بشه قصد بهره مندی از توضیحات خوبتون در زمینه ابزار فروشی را دارم و برا همه عزیزان آرزوی پیشرفت و سلامتی دارم با تشکر از همه عواملتون دوستون دارم ♥️

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام جناب جلالی انجام وظیفه هست. خوشحالیم که مطالب که برای شما مفید واقع شد. امیدوار هستیم که در زمینه فعالیت خود موفق و سربلند باشید.

  19. مریم میگوید:

    سلام وقتتون بخیر
    برای راه اندازی مغازه ابزار فروشی ساختمانی حداقل سرمایه در هر حال حاضر برای خرید اجناس به صورت نسبتا جامع چقدر هست ؟و چه اجناسی فروش کمی داره و بهتره در لیست خرید قرار ندیم برای شروع کار ؟ممنون

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقتتون بخیر . در ابتدا برای شروع فقط ابزارآلات مصرفی بیشتر کار کنید و ابزارالات مورد نیاز عموم مردم جامعه . ابزارالات برقی و برند گران قیمت برای شروع کار لازم نیست و به مرور ابزارآلات تخصصی تر هم اضافه کنید. برای شروع محدودیت سرمایه وجود نداره ولی هرچقدر کمتر باشه باید محدودتر باشه اجناستون و تا جایی که امکانش هست تنوع بالا بره و تعداد از هر جنس کمتر باشه

  20. مهدی میگوید:

    سلام مغازه ندارم میخوام ابزار فروشی بزنم خیلی علاقه دارم تجربه کار ازاد ندارم در حال حاضر کارمندم ۱۲ سال سابقه دارم میخوام بزنم تو کار ازاد تا یک ملیارد میتونم تو ابزار فروشی سرمایه گذاری کنم اگر واقعا جواب بده یه ملک دارم سه ملیارد اونم میتونم تزریق کنم به نظر شما مغازه بخرم بعد حدود یک ملیارد جنس توش بریزم یا همونم جنس بخرم نظرم اینه نمایندگی فروش رونیکس بگیرم آیا خوبه یا نه

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت به خیر به علت اینکه تجربه قیلی ندارید بهتره برای ابتدای کار با سرمایه کم شروع کنید و با حدود صد الی سیصد میلیون کار را شروع کنید تا با بازار و ابزارآلات آشنایی پیدا کنید و به مرور گسترش بدین وسعت کارتون رو. مغازه اگر از خودتون باشه که چه بهتر ولی اجاره ای هم سخته اوایل کار ولی امکانش هست نمایندگی هم برای شروع مناسب نیست

    • البرز میگوید:

      خیلی عالیه کسبو کار خوبیه مثل یک عقاب مسلط بر بازار میشی وقتی ابزار فروش حرفه ای بشی از همه نرخ ها از دلار و ملک و طلا و …مطلع میشی اگه خواستین میتونم راهنمایی کنم

  21. رضوی میگوید:

    سلام وقت بخیر . تا چه مدت میتوان بدون جواز کسب کار کرد؟ و اینکه ایا جواز کسب رو یه خانوم میشه بگیره؟

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر معمولا ظرف ۳ ماه باید اقدام به دریافت جواز کسب فرمایید و احتمالا محدودیتی برای خانم یا اقا بودن صاحب کسب و کار وجود ندارد

  22. میلاد میگوید:

    سلام ممنون از مطالب مفیدتان. چطور میتونیم فروشمون را بالا ببریم؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر. انتخاب مکان مکانسب برای احداث فروشگاه در ابتدا مهم هست و در ادامه بازاریابی و جذب مشتری با روشهایی مثل کاهش قیمت و اینکه مجموعه ابزارتون کامل باشه

  23. محمدحسین میگوید:

    سلام خسته نباشید آقا من میخام مغازه ابزار فروشی بزنم آشنایی در حد متوسط دارم زیاد بلد نیستم میتونم بزنم کجای شهر بزنم خوبه بنظرتون که بخرن ازم موندم چیکار کنم سرمایه ۳۰۰ میلیونی دارم آیا میشه لطفاً کمک کنید

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام محل اگر قصد اجاره دارین باید به رفت و آمد یا صنعتی و غیر صنعتی بودن منطقه و همچنین بودجه خودتون توجه کنید. بله با سرمایه ۳۰۰ هم میشه شروع کرد ولی با تنوع کمتر یا حاشیه سود کمتر

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت بخیر هزینه راه اندازی ابزار فروشی در سال ۱۴۰۲ به طبع با توجه به تورم افزایش داشته . اگر مغازه از خودتون باشه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون برای هزینه های راه اندازی باید کنار بگذارین تا هزینه های اولیه مثل قفسه و دکوراسیون و .. تامین بشه که این بستگی به سلیقه و بودجه خودتون داره . برای تامین کالا هم از ۵۰۰ میلیون به بالا میتونید نسبتا تنوع خوبی داشته باشید و البته با کمتر مثل صد میلیون هم امکان پذیره ولی خیلی اجناس محدود میشن

  24. صادق میگوید:

    سلام ممنون بابت مقاله کامل و خوبتون . حدودا یک‌مغازه ابزار فروشی کامل چند قلم جنس نیاز داره

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت شما هم بخیر سوال بسیار سختی هست برای پاسخ دادن چون دنیای ابزارآلات خیلی وسیعه و اگر جایی محدود نشه در واقع انتهایی نخواهد داشت وسایل ولی برای یک مغازه وسیع با ابزار یراق معمولی شاید دو هزار قلم جنس لازم باشه تا نیاز اکثریت مشتریها تامین بشه

  25. رادمهر میگوید:

    سلام.
    خسته نباشید
    ببخشید یه سوالی که داشتم .
    میخواستم ببینم من الان میخوام ابزار فروشی را شروع کنم .
    حدودا چیزی که میتونم راه بندازم ۶۰۰ ملیون تومان هست
    ایا میشه کااری کرد .

    • بیست ابزار میگوید:

      سلام وقت شما بخیر
      بله در حال حاضر هم مبلغ خوبی هست و اگر کلا برای خرید اجناس باشه تنوع خوبی میتونید داشته باشین شاید میانگین در حدود ۱۰۰۰ قلم جنس از هرکدوم سه چهار عدد منهای لوازم برقی که برای شروع مناسب نیستند و منهای هزینه های راه اندازی

  26. رادمهر میگوید:

    سلام.
    خسته نباشید
    ببخشید یه سوالی که داشتم .
    میخواستم ببینم من الان میخوام ابزار فروشی را شروع کنم .
    حدودا چیزی که میتونم راه بندازم ۶۰۰ ملیون تومان هست
    ایا میشه کااری کرد .
    البته خب مغازه از خودمه .. واین ۶۰۰ تومن میخوام هم خرج قفسه بندی بشه هم خریداری اجناس.

  27. Behnam میگوید:

    سلام عرض ادب و احترام خدمت شما مطالب بالا خیلی برای من آموزنده بود و به شروع کارم خیلی کمک کرد ازتون خیلی تشکر میکنم

  28. مصطفی احمدی میگوید:

    سلام ممنون ازاطلاعات مفیدتون من مغازه ازخودم دارم ومیخواهم ابزارفروشی بازکنم وسرمایه ام یک میلیارد هستش ازشما عزیزان ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید شماره همراهم۰۹۱۴۱۸۲۱۱۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *