آشنایی با انواع کارواش رونیکس

انواع کارواش رونیکس

آشنایی با انواع کارواش رونیکس

شاید شما نیاز به یه کارواش برای خانه یا شغل خود داشته باشید و این سوال مطرح بشه برای شما که کارواش چی بخرم یا کارواش چی خوبه ؟ در این مقاله سعی داریم تا با معرفی انواع مدل های کارواش رونیکس با افزودن اطلاعات شما بتوانیم به شما در انتخاب و خرید بهترین کارواش رونیکس کمک خوبی کرده باشیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به زبان ساده با مدل های کارواش های رونیکس و کاربردهای آنها بیشتر آشنا بشویم

عددهای شاخصی که کارواش ها را با آنها می توان از هم متمایز کرد حداکثر فشار خروجی حداکثر توان و حداکثر دبی ابی خروجی است. کارواش های رونیکس را می توان بر اساس چند معیار دسته بندی کرد برای مثال کسانی که به قصد مصرف خانگی قصد خرید کارواش را دارند معمولا تا ۱۴۰ بار برای مصرف خانگی کفایت می کند البته مانعی برای انتخاب فشارهای بالاتر برای مصرف خانگی وجود ندارد ولی به قول معروف بیش از حد نیاز است. در این بین ۱۴۰ بار به بالا می تواند مصرارف نیمه صنعتی و صنعتی نیز داشته باشد.

نحوه اسم گذاری کارواش های رونیکس

به طور کلی دو دسته ذغالی و دینامی وجود دارد که عموما کارواش های دینامی از کیفیت و قدرت و عمر طولانی تر و قیمت بالاتری برخوردار هستند و در نمایش کد اسم کلیه کارواش ها در ابتدا یک rp وجود دارد و اگر در ادامه یک u نیز مشاهده کردید یعنی آن جزو دسته ذغالی هاست مثل rp-u100 ولی اگر u نداشت حتما دینامی به حساب می آید.

یک سری از کارواش ها چرخدار هستند و یک سری بدون چرخ و ثابت که دسته دوم به کارواش های سری کامپکت رونیکس معروف هستند و نشانه تشخیص آنها از روی اسم یک c در آخر کد اسم کارواش است برای مثال rp-0100c یک کارواش سری کامپکت رونیکس است.

و اما عددهایی که داخل کد وجود دارند دقیقا نمایانگر حداکثر فشار تولیدی آن دستگاه است پس برای مثال rp-0180 یک کارواش ۱۸۰ بار است و یا rp-0100 یک کارواش صدبار است در زیر به چند مثال کلی برای تفهیم اسامی این دستگاه ها می پرذازیم

با توضیحاتی که ارائه شد کارواش rp-u100c یک کارواش صد بار ذغالی سری کامپکت یعنی بدون چرخ رونیکس است همچنین مدل rp-1160 نشانگر کارواش چرخدار رونیکس که فشار ۱۶۰ بار دارد و همچنین rp-0100c یک کارواش سری کامپکت صد بار دینامی است.

به طور کلی دو دسته بندی زیر را داریم:

۱-کارواش دینامی

الف) سری چرخدار 

این دسته شامل کدهای  ،rp-0180  ،rp-1160 ، rp-0140 ،rp-0100 است که صد و صد و چهل و صد و شصت و صد و هشتاد بار فشار دارند.

ب) سری کامپکت

این دسته شامل کدهای rp-0110c rp-0102c rp-0101c rp-0100c که دو مورد ۰۱۰۱ و ۰۱۰۲ هردو در واقع صد بار هستند که به خاطر تمایز جزئی ویژگیها اینجور نامگذاری شده اند.

کارواش های چرخدار رونیکس
 

۲- کارواش ذغالی

الف) سری چرخدار

این دسته شامل مدل های rp-4100 rp-u161 rp-u141 rp-u130  rp-u100E rp-u100 که مدل آخر یک مدل ۴ کاره خاص است.

ب) سری کامپکت

این دسته شامل یک مدل است به نام rp-u100c که به نسبت بقیه کارواش های ذغالی از کیفیت بالاتری برخوردار است و با دینامی برابری می کند به خاطر کیفیت ساخت موتور آن

در فروشگاه اینترنتی بیست ابزار انواع کارواش رونیکس موجود است که شما می توانید با استفاده از توضیحات بالا یک مورد را انتخاب و خرید نمایید . چرا توصیه ما به خرید کارواش های رونیکس است؟ با تجربه ای که سالیان سال تیم فروشگاه اینترنتی بیست ابزار در فروش انواع ابزار و کارواش دارد به خاطر خدمات مادام العمر این برند و گارانتی معتبر و خرابی کم یکی از بهترین برندهای بازار است و البته توصیه ما به هزینه کمی بیشتر و انتخاب از بین کارواشهای دینامی است.

بهترین کارواش های رونیکس

چند مدل زیر را می توان بهترین کارواش های رونیکس دانست که محبوب ترین و پر طرفدارترین کارواش ها نیز هستند.

۱- کارواش رونیکس rp-0100

این کارواش را می توان بهترین کارواش خانگی رونیکس نیز دانست که فشار بالایی ندارد

۲-کارواش رونیکس rp-0140

این کارواش را می توان با در نظر گرفتن همه جوانب و با کارآمدی آن در حد نیمه صنعتی و خانگی بهترین کارواش رونیکس دانست.

۳-کارواش رونیکس rp-0180

این کارواش را می توان به عنوان قویترین کارواش رونیکس دانست که مصارف صنعتی و نیمه صنعتی زیادی دارد ولی در صورت استفاده در مصارف خانگی نیز کارآمد است ولی هزینه بیشتری نسبت به دو مدل قبلی باید انجام دهید.

علاوه بر موارد فوق کارواش های سری کامپکت دینامی همگی به نسبت قیمت مناسب خرید هستند و کیفیت خوبی دارند که در این بین مدل  rp-0101c دارای قابلیت مکش نیز هست  و یک مدل ذغالی rp-u100c نیز پرطرفدار و با کیفیت است.

امیدوار هستیم با مطالعه مطالب فوق بتوانید بهترین انتخاب و مناسب ترین انتخاب را با توجه به بودجه ای که دارید انجام دهید و به پاسخ این سوال که کارواش چی بخرم یا کارواش چی خوبه رسیده باشید. انواع کارواش رونیکس در فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار موجود و قابل خریداری است. قیمت این محصولات در فروشگاه ما سعی شده است تا با بهترین قیمت ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *