اصفهان خیابان هشت بهشت شرقی، مجتمع تجاری مروارید، طبقه اول، واحد ۳۵

دفتر پشتیبانی ۲۰ ابزار(مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی)

ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ۸ الی 13 و ۱۷ الی ۲۰ پنج شنبه ها ۸ الی ۱۳ و به جز روزهای تعطیل

شماره های تماس:

۰۹۱۳۶۱۷۴۷۷۸ – ۰۹۰۳۹۵۷۷۲۴۰ – ۰۳۱۳۲۶۶۳۴۴۶

سوالات متداول

لطفا قبل از ارسال پیام، سوال های زیر را مطالعه نمایید.

آیا فروشگاه ۲۰ ابزار دارای اینماد است؟

فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار با دریافت نماد اعتماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت خریدی مطمئن و امن را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.

آیا امکان مراجعه و خرید حضوری وجود دارد؟

خیر. هدف ۲۰ ابزار این است که شما خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید و تمام کالاهای ۲۰ ابزار از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد.

علت پایین بودن قیمت کالاها در ۲۰ابزار چیست؟

سیاست قیمت گذاری در بیست ابزار مبتنی بر احترام به حقوق مصرف کننده است و هدف ما تامین کالا به بهترین قیمت در کنار کیفیت بالا است تا خرید از فروشگاه ما برای مشتریان به صرفه باشد.

خط مشی اصلی ما بر این است که که به جای تبلیغات، با ارائه کالاها با قیمت پایین تر از بازار خریدی لذت بخش را به مشتریان گرامی هدیه نمائیم.

بخش زیادی از کالاها موجود در فروشگاه به صورت مستقیم از تولید کننده و تامین کننده اصلی تهیه می شود. بنابراین با کوتاه شدن دست واسطه ها، کالاها با مناسب ترین قیمت به دست خریداران می رسد. دلیل اصلی پایین بودن قیمت ها در ۲۰ ابزار حذف واسطه ها است.

در چه ساعت هایی از شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته ( حتی روزهای تعطیل) می توانید سفارش خود را ثبت نمائید. تیم ۲۰ ابزار برای سفارش هایی که در روزهای غیر از ساعات کاری ثبت می شوند، در اولین ساعت کاری روز بعد سفارشات را بررسی و تکمیل می کنند و شما را از روند سفارشتان مطلع خواهند کرد.
آیا برای انجام خرید ثبت نام الزامی است؟

برای خرید از فروشگاه اینترنتی ۲۰ ابزار ثبت نام الزامی نیست. شما می توانید با عضویت در سایت ما، از مزایای آن در آینده بهره مند شوید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. شما با ایجاد حساب کاربری می توانید:

  • سریع تر خرید نمائید.
  • از تخفیفات ویژه و قیمت روز محصولات با خبر شوید.
  • سفارش های خود را مدیریت کنید.
اگر برای سفارش کالا به کمک نیاز داشتم چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم فروش در زمان ساعات کاری (۸ تا ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰) پاسخگوی شما خواهند بود. اگر در خارج از این زمان سوال برای شما به وجود آمد می توانید از طریق پیامک سوال خود را ارسال کنید تا در اولین ساعت کاری روز بعد با شما تماس گرفته شود.

روش پرداخت مبلغ کالای خریداری شده چگونه است؟

همه مشتریان عزیز می توانند برای پرداخت وجه کالاهای انتخابی روش کارت به کارت (به حساب بانکی به نام علی حاجی قاسمی نزد بانک ملت) را انتخاب نمایند. همچنین مراحل اخذ درگاه اینترنتی از بانک ملت توسط فروشگاه ۲۰ ابزار در دست اقدام است.

آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله. جهت انجام خرید به صورت عمده، سبد خود را تکمیل و سفارش را ثبت کنید. برای پرداخت هزینه روش کارت به کارت را انتخاب نمائید. تیم ۲۰ابزار پس از بررسی سفارش، میزان تخفیف و هزینه ارسال را محاسبه می نمایند و میزان هزینه ای که باید واریز نمائید را از طریق تماس تلفنی به اطلاع شما خواهند رساند.

هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

هزینه ارسال با توجه به نوع کالا، آدرس و شیوه ارسال متفاوت خواهد بود که در قسمت قوانین به طور کامل توضیح داده شده است.

بطور خلاصه هزینه ارسال برای شهر اصفهان به طور ثابت ۹۵۰۰ تومان و برای دیگر استانها و شهرها با توجه به وزن محصول و مطابق قیمت پست جمهوری اسلامی ایران توسط سیستم محاسبه می شود. معمولا کمترین هزینه ارسال 7 هزار تومان (بدون در نظر گرفتن هزینه بسته بندی) است.

برای خریدهایی که وزن کالا زیاد است روش ارسال “توسط باربری” را انتخاب کنید که متوسط هزینه ۲۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است. در صورتی که هزینه ارسال از مقادیر گفته شده بیشتر باشد به شما اطلاع داده خواهد شد.

حداکثر زمانی که طول می کشد تا سفارش به دست مشتری برسد چقدر است؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال بستگی دارد. سفارشات پس از انجام مراحل بسته بندی و حسابرسی، ۱ الی ۲ روز بعد تحویل پست و یا باربری می شوند. با انتخاب پست سفارشی ۲ تا ۵ روز و با انتخاب پست پیشتاز و باربری ۱ تا ۳ روز بعد از تحویل (تحویل به پست یا باربری) به دست شما خواهند رسید.

چگونه می توانم از تخفیف های ویژه با خبر شوم؟

کارشناسان تیم ۲۰ ابزار با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی امکان تخفیف ویژه برای یک محصول را برسی می نمایند. برای اطلاع از این تخفیف های ویژه می توانید در خبرنامه ما عضو شوید و در سریع ترین زمان ممکن از این تخفیف ها با خبر شوید.