فروش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی، چسب و پیچ و مهره با پایین ترین قیمت در ۲۰ ابزار

 فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار: فروش ابزار، پیچ و مهره و چسب با مناسب ترین قیمت بازار

۲۰ابزار در کمال صداقت درصدد ارائه ابزار ارزان، اصل و همراه با کیفیت مناسب در جهت جلب رضایت خریداران بوده است و به عنوان پیشگام در فروش ابزار در بازار کسب و کار اینترنتی خود را معرفی کرده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۸ با مدیریت آقای میلاد توکلی آغاز به کار کرده و با تجربه فراوان هم در زمینه فروش ابزارآلات و هم فروش اینترنتی هم اکنون نیز با افتخار آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه با دفتر و انبار مرکزی در اصفهان با تامین کنندگان مختلفی در سراسر کشور همکاری دارد تا بتوانید بهترین کالاها را با بهترین قیمت ها به شما خریداران عزیز عرضه کند. این مجموعه در اصل به صورت مجازی فعالیت دارد ولی امکان ارائه خدمات به صورت حضوری با هماهنگی نیز وجود دارد. در حال حاضر ارسال سفارشات با مبلغ بالای یک میلیون رایگان است. برای اطلاع از شرایط خرید عمده ابزار ضربه بزنید.

فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار با وجود داشتن نماد اعتماد (e-namad) و پروتکل ssl خریدی مطمئن و با آسودگی خاطر برای مشتریان فراهم کرده است و این باعث شده است که هر روز افراد بیشتری از این فروشگاه خرید نمایند.

انتخاب ابزار پیچیده و زمان بر است چون بازار ابزارآلات تنوع فراوانی دارد. خرید اینترنتی این امکان را برای خریداران گرامی فراهم می نماید که در میان دنیایی از محصولات و کالاها انتخاب خود را انجام دهند.

پیدا کردن کالاهای نایاب، امکان مقایسه و مشاهده نظرات مشتریان از مهمترین مزایای فروشگاه آنلاین می باشد.

افراد به جای گرفتاری در ترافیک و جستجو در فروشگاه های مختلف می توانند در منزل خرید کنند و بدون پرداخت هزینه اضافی درب منزل خرید خود را دریافت نمایند. مشتریان می توانند از نقاط مختلف کشور انواع محصولات را با قیمت یکسان دریافت نمایند.

۲۰ ابزار:

۲۰ابزار فروشگاهی اینترنتی برای فروش ابزار، چسب و پیچ و مهره است که به منظور تسهیل کار خریداران گرامی راه اندازی شده و سعی دارد ابزارآلات را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شرکت ها، کارخانه ها، صنایع مختلف، کاربران خانگی و عموم مردم قرار دهد.

دسترسی آسان، مقایسه قیمت، ارزیابی کیفیت و انتخاب ابزار آلات از بهترین برندهای موجود داخلی و خارجی هدف این فروشگاه است.

هدف این فروشگاه این است که با ارائه محصولات جدید و متنوع، خود را به عنوان بهترین فروشگاه ابزار معرفی نماید.

از جمله محصولات فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابزاردستی: انواع آچار، پیچ گوشتی، چکش، انبردست و غیره.

ابزاربرقی: اره، دریل، فرز، دستگاه جوش و غیره.

همچنین انواع چسب ها (صنعتی، عمومی، ساختمانی و غیره) و پیچ و مهره از دیگر محصولات این فروشگاه اینترنتی است.

شماره های تماس: ۰۹۱۳۶۱۷۴۷۷۸ – ۰۹۰۳۹۵۷۷۲۴۰ – ۰۳۱۳۲۶۶۳۴۴۶

ساعات کاری: همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰