آغاز همکاری سایت موپن با فروشگاه ۲۰ابزار

آغاز همکاری با سایت موپن

آغاز همکاری با سایت موپن

برای رفاه حال مشتریان عزیز فروشگاه ۲۰ابزار (سایت فروشگاه تخصصی ابزار و چسب)، مدیریت این فروشگاه، اقدام به آغاز همکاری با سایت موپن و ارائه کد تخفیف نموده است.

سایت موپن، با ارائه کد تخفیف از فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان و خریداران فروشگاه های آنلاین این امکان را فراهم می کند که کالاهای مورد نظر خود را با قیمت های پایین تر و با تخفیف بیشتری خرید کنند.

نحوه دریافت کوپن یا کد تخفیف بدین صورت است که با مراجعه به سایت موپن کالای مورد نظر و یا برند مورد نظر خود را جست و جو می کنید و کد تخفیف ارائه شده را دریافت می کنید.

در این سایت امکان جست و جو بر اساس دسته بندی کالا و همچنین نام فروشگاه نیز فراهم شده تا در صورتی که مشتری یک فروشگاه خاص هستید از کد تخفیف های آن فروشگاه مطلع شوید.

برای ورود به این سایت بر روی لینک نمایش داده شده که به صورت بولد برای شما متمایز شده کلیک کرده و وارد سایت شوید و کد تخفیف دلخواه خود را جست و جو کنید.

پس از دریافت و مشاهده کد آن را کپی کرده و وارد فروشگاهی که آن کد را ارائه کرده شوید و با وارد کردن کد تخفیف در سبد خرید خود یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

۲۰ابزار فروشگاهی اینترنتی برای فروش ابزار، چسب، ابزار سفر و پیچ ام دی اف است که به منظور تسهیل کار خریداران گرامی راه اندازی شده و سعی دارد ابزارآلات را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شرکت ها، کارخانه ها، صنایع مختلف، کاربران خانگی و عموم مردم قرار دهد.

۲۰ابزار ضمن ارائه انواع ابزار برقی مانند دریل، دستگاه جوش، کارواش، انواع ابزار دستی مانند انبر، متر، پیچ گوشتی، چکش، چسب و ابزار سفر مانند انواع اجاق و پیک نیک، فندک، چراغ قوه، کلاه و لوازم ایمنی مانند دستکش، عینک و کلاه ایمنی و … با ارزان ترین قیمت، اقدام به آغاز همکاری با سایت موپن نموده و به صورت دوره ای و با توجه به مناسبت های خاص کدهای تخفیف متنوعی را در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد.

کدهای تخفیف ارائه شده برای مدت زمان مشخصی اعتبار دارد و شما عزیزان باید در مدت زمان مشخص شده اقدام به خرید و استفاده از کد ارائه شده نمائید.

کد تخفیف ۲۰ابزار که در وب سایت این فروشگاه، کانال تلگرام و پیچ اینستاگرام بیست ابزار و وب سایت و کانال تلگرام موپن ارائه می شود و شما قادر خواهید بود با استفاده از آن یک خرید آسان، مقرون به صرفه و ارزان قیمت را تجربه کنید.

ابزار، چسب، ابزار سفر و لوازم ایمنی خریداری شده از سایت ۲۰ابزار در سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می شود که برای خریدهای بالای ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان در نظر گرفته شده و برای خریدهای پایین تر هزینه ارسال مطابق با هرینه های پست ایران توسط سایت محاسبه و نمایش داده می شود.

برای آگاهی بیشتر درباره نحوه خرید و ارسال می توانید از صفحه قوانین، درباره ما و سوالات متداول فروشگاه ۲۰ابزار بازدید کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *