آشنایی با وسایل مورد نیاز سفر

آشنایی با وسایل سفر

آشنایی با وسایل مورد نیاز سفر

سفر رفتن یکی از تفریحات اصلی و البته از نیازهای زندگی هر انسان است. عموم افراد جامعه به سفر رفتن علاقه دارند و تمایل دارند تا هر از گاهی از شهر و منطقه خود خارج شوند و سفرهای کوتاه یا بلند مدت بروند. عده ای نیز مجبور به سفرهای کاری هستند که رفتن به این سفرها مستلزم داشتن وسایل سفر مناسب و مجهز سفر کردن است. به مجموعه این وسایل به صورت عمومی ابزار سفر گفته می شود.

وسایل کمپینگ و سفر

در این مقاله لازم دانستیم تا مروری کوتاه بر لوازم کمپینگ و طبیعت گردی یا همان وسایل کمپینگ و سفر داشته باشیم تا شما عزیزان قبل از سفر لوازم مورد نیاز خود را فراهم کنید تا مسافرت شما به خوبی انجام شود.

از جمله لوازم کمپینگ و طبیعت گردی ضروری برای هر مسافری پیک نیک ها و اجاق های مسافرتی هستند که بسته به نوع سفر شما از نوع های شارژی و یا با کپسول یکبار مصرف موجود هستند و همراه داشتن آنها ضروری و لازم است.

این پیک نیک ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود و با مطالعه ویژگی های آنها شما می توانید محصول مورد نیاز خود را خرید کنید. سفرهای کوتاه و بلند و مخصوصا به دل طبیعت رفتن همواره نیاز به لوازمی جهت گرم کردن و تهیه غذا هست که سایزها و مدل های مختلف این وسیله موجود است. رعایت ایمنی و خرید محصول استاندارد همواره در استفاده از پیک نیک توصیه می شود همیشه بعد از استفاده از بسته بودن شیر آن مطمئن شوید.

از مهمترین ابزار سفر در ماشین همین پیک نیک سفری یا اجاق مسافرتی است. انواع مختلف این محصول شامل پیک نیک نیم کیلویی، پیک نیک ۱ کیلویی، پیک نیک ۱٫۵ کیلویی، پیک نیک ۱٫۵ کیلویی همایون، پیک نیک ۲٫۵ کیلو همایون گاز، اجاق گاز تک کاره اتم ،  اجاق گاز دو کاره اتم گاز  ،اجاق گاز سفری مدل PR و اجاق مسافرتی تاشو کوار مدل k-202 در فروشگاه ما موجود است که با بازدید از صفحه این محصولات می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. کپسول های یکبار مصرف مورد نیاز بعضی اجاق ها در انواع یکبار مصرف آبی اتم گاز یکبار مصرف سوپاپدار اتم گاز و یکبار مصرف سوپاپدار pr نیز موجود است.

هشدار: هرگز از پیک نیک و اجاق های سفری برای گرمایش در محیط های بسته استفاده نکنید.

وسایل سفر در ماشین

علاوه بر پیک نیک ها و اجاق هایی که در بالا به آن اشاره شد یک سری وسایل سفر در ماشین نیز نیاز است که به طور مختصر به آن اشاره می شود. وسایل مورد نیاز سفر خانوادگی که لازم است داخل ماشین همراه داشته باشید شامل فندک، کیت پنچرگیری، چراغ شارژی، زنجیر چرخ برای مناطق برفی، کیف ابزار خودرو، چراغ سیار و غیره است. البته این روزها همراه داشتن ماسک نیز یکی از ضروری ترین وسایل سفر در ماشین است.

وسایل سفر در ماشین

یکی دیگر از مواردی که جز وسایل سفر در ماشین می باشد و بسیار ضروری است چراغ قوه است بخصوص در زمانی که در تاریکی شب برای ماشین موردی پیش بیاید و قصد تعمیر و راه اندازی آن را داشته باشید چراغ قوه بسیار مهم و ضروری است.

همچنین با خرید یک آچار فرانسه و یک آچار بکس همه کاره شما در واقع با خرید دو آچار تمامی آچارهای مورد نیاز را همراه خود خواهید داشت و در تمامی طول سفر از این بابت خیال شما راحت خواهد بود.

لوازم کمپینگ

سفر رفتن و مخصوصا طبیعت گردی به صورت حرفه ای را اصطلاحا کمپینگ می گویند که تجهیزات حرفه ای و معمولا گران قیمتی نیز لازم دارد که در واقع عموما وسایل سفر برای نوجوانان حساب می شوند. لوازمی مانند کوله پشتی ، کیسه خواب، چادر مسافرتی ،گرمکن ورزشی، کفش، طناب، ظروف غذا و آب،چراغ قوه و بسیار موارد دیگر است. لوازم کمپینگ حرفه ای به مرور داخل وبسایت ۲۰ابزار قرار داده می شوند.

یکی از مناطقی که مردم عزیز کشور ما علاقه ی زیادی به مسافرت به آن دارند شمال کشور است از این رو وسایل مسافرت شمال را نیز با هم مروری خواهیم داشت. وسایل مسافرت شمال بستگی به فصل سفر به شمال می تواند متفاوت باشد ولی در کل برای لذت از ساحل زیبای شمال در شب حتما چراغ شارژی همراه خود داشته باشید.

چادر مسافرتی برای کمپ زدن و اطراق داخل طبیعت بکر شمال نیز می تواند گزینه پیشنهادی خوبی باشد. لوازم شنا در فصول مناسب و در مناطق سالم سازی شده نیز ضروری است. از دیگر لوازم ضروری برای سفر به شمال لوازم برای پخت و پز مثل اجاق ها یا منقل است. در نهایت هر وسیله ای برای تفریح و آسایش و سفری دلپذیر برای شمال شخصا ترجیح می دهید همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز در سفر

در تمامی طول سفر مطمئنا شما نیاز به روشن کردن آتش برای گرم شدن و یا تهیه غذا خواهید داشت بنابراین همراه داشتن یک اره تاشو و یا یک تبر دستی کوچک برای بریدن و خرد کردن هیزم ها بسیار ضروری است پس این دو مورد را نیز به لیست وسایل سفر خود اضافه کنید.

توجه: نحوه ی حضور شما عزیزان در طبیعت باید به نحوی باشد که پس از خروج شما از آن مکان هیچ آثاری از شما اعم از آتش یا زباله و… در طبیعت باقی نماند لطفا با طبیعت مهربان تر باشیم.

در طول سفر به دلیل سخت بودن شرایط برای شستن ظروف شما می توانید از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید و پس از تمام شدن غذا این ظروف را جمع کرده و در داخل یک کیسه زباله ریخته تا از کثیف شدن محیط زیست جلوگیری کنید و خستگی شستن ظرف ها را نیز نداشته باشید.

تلاش تیم فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار در این مقاله ایجاد آشنایی بیشتر شما عزیزان با لوازم سفر مختلف بود که امیدوار هستیم کوچک ترین کمکی در این زمینه به شما بعد از مطالعه این مقاله شده باشد. انواع ابزار سفر در فروشگاه ما موجود و به مرور ابزار مختلف دیگر نیز اضافه می شود . از همراهی شما با فروشگاه ۲۰ابزار کمال تشکر و قدر دانی را داریم. برای خرید محصولات می توانید محصول مورد نظر خود را جست و جو کنید یا از دسته بندی ابزار سفر در فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *