شرایط بازگشت کالا:

فروشگاه ۲۰ابزار به منظور جلب اعتماد مشتریان و آسودگی خاطر آنها هنگام خرید، امکان بازگشت کالا تا ۷ روز پس از تحویل به مشتری را فراهم کرده است.

هدف ۲۰ابزار ارسال کالا به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و به صورت سالم و صحیح می باشد. بازگشت کالا با توجه به هر یک از بندهای زیر امکان پذیر است:

۱) کالاهای دارای آسیب فیزیکی:

محصولاتی که خرید می نمائید و در هنگام تحویل دارای آسیب دیدگی بود می توانید تا یک یا دو روز پس از دریافت کالا، با تماس با واحد پشتیبانی ۲۰ابزار آن را اطلاع داده و کالای خریداری شده را مرجوع نمائید. کالاها توسط کارکنان فروشگاه بررسی شده و پس از تایید سلامت فیزیکی ارسال می شود ولی امکان دارد در ارسال دچار آسیب دیدگی شده باشد که در این صورت بلافاصله پس از دریافت کالا مورد را با شماره های پشتیبانی سایت در میان بگذارید.

۲) دریافت کالا دارای مغایرت با محصول خریداری شده:

در صورتی که در هنگام دریافت کالای خریداری شده، مغایرتی با آنچه در سایت خریداری کرده اید مشاهده کردید، ظرف مدت یک تا دو روز پس از دریافت، آن را به اطلاع واحد پشتیبانی ۲۰ابزار برسانید و نسبت به بازگشت آن اقدام کنید. توجه کنید که قبل از بازگشت کالا حتما با واحد پشتیبانی از طریق تماس تلفنی هماهنگی نمائید.

۳) کالاهای دارای نقص فنی:

در صورتی که پس از دریافت کالا هرگونه نقص فنی در محصول خریداری شده مشاهده کردید (به خصوص ابزارالات برقی) ظرف مدت یک تا دو روز پس از دریافت، نقص فنی را به اطلاع واحد پشتیبانی ۲۰ابزار رسانید و کالای مورد نظر را بازگشت نمائید.

نکات مهم:

  • در صورت مشاهده هرگونه مشکل در کالای خریداری شده، قبل از بازگشت کالا عیب مذکور را از طریق تماس تلفنی با شماره های (۰۳۱۳۴۳۶۰۰۴۸-۰۹۰۳۹۵۷۷۲۴۰) به واحد پشتیبانی اطلاع داده و سپس کالا را مرجوع نمائید.
  • محموله بازگشتی باید از همان طریقی که ارسال شده بازگشت داده شود. به این صورت که در صورت ارسال از طریق پست باید با پست سفارشی بازگشت شود و در صورت ارسال با باربری، توسط باربری نیز بازگشت داده شود.
  • کالای بازگشتی ابتدا توسط کارشناسان فنی ۲۰ابزار بررسی می شود و در صورت تائید مشکل، ظرف مدت ۱ روز کاری پس از آن اقدام به تعویض کالا و یا بازگشت وجه دریافتی می نمایند.
  • در صورتی که کارشناسان ۲۰ابزار تشخیص دهند که کالا دارای عیب یا نقص فنی نبوده و یا آسیب وارده از جانب خریدار باشد، کالا به خریدار بازگشت داده می شود.
  • هزینه ارسال کالای بازگشتی در صورت تائید کارشناسان فنی وبسایت مبنی بر معیوب یا آسیب دیده بودن قبل از تحویل دادن به شما، بر عهده ۲۰ابزار می باشد.