خرید ابزار پرداخت درب منزل یا به عبارتی امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی ۲۰ابزار

فروشگاه ۲۰ابزار به منظور رفاه حال خریداران گرامی و جهت آسوده خاطر بودن آنها امکان پرداخت در محل (خرید ابزار پرداخت درب منزل) را فراهم کرده است. این امکان برای سفارشات بالای ۳۰۰ هزار تومان تا سقف ۲ میلیون تومان به جز محصولات ارسالی با باربری و در فروش شگفت انگیز فراهم شده است.

 

بدین منظور شما سروران گرامی پس از تکمیل سبد خرید خود و وارد کردن اطلاعات شخصی در قسمت تسویه حساب، ایتدا روش حمل و نقل کرایه در مقصد را انتخاب کنید تا روش پرداخت در محل فعال شود سپس در قسمت روش پرداخت، گزینه پرداخت در محل را انتخاب نموده و خرید خود را نهایی کنید.

پس از تائید خرید و هماهنگی لازم با شما تحویل پست می گردد و مطابق با آدرس ثبت شده در قسمت خرید، درب منزل تحویل می گیرید و  مبلغ محصول به اضافه هزینه پست و بسته بندی را مطابق با فاکتور شرکت پست توسط کارت های بانکی درب منزل به مامور پست پرداخت می نمایید. هزینه ارسال در پرداخت در محل به دلیل پورسانتی که پست از مبلغ سفارش برمیدارد به دلیل اینکه درصدی از مبلغ سفارش را پست اخذ می کند کمی بیشتر از پرداخت آنلاین خواهد بود .  توصیه ما این است که خرید امن و راحت خود را به صورت آنلاین انجام بدهید و سریعتر و مطمئنتر و بدون برگشتی مرسوله خود را تحویل بگیرید.

در صورت خریدهای عمده و سنگین که امکان ارسال با پست نباشد انتخاب این روش امکان پذیر نیست و از سایر روش ها مثل پرداخت اینترنتی یا انتخاب کارت به کارت می توانید استفاده کنید.

در واقع در صورتی که کالای شما شامل یکی از موارد زیر باشد امکان پرداخت در محل وجود ندارد:

۱- کالای خریداری شده حجیم و سنگین و یا اینکه ارزش آن بالای ۲ میلیون تومان باشد.

۲- سفارش شما با باربری ارسال شود به عبارت دیگر امکان ارسال با پست نباشد. در این صورت امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

۳-محصول جزو فروش شگفت انگیز و زمان دار باشد